Feest 45-jarig jubileum

Zaterdag 24 juni 2017 was het vanaf half vier ’s middags groot feest op manege De Kapberg.
Het 45-jarig bestaan werd gevierd met de ruiters, huidige vrijwilligers en oud-vrijwilligers.

Het feest begon met het zingen van het Kapberglied voor de 40-ste verjaardag van amazone Nicolien. Zij is de langst-rijdende ruiter op De Kapberg en was precies op deze zaterdag jarig.

Daarna werd Rein ten Bruggencate bij zijn afscheid als voorzitter koninklijk onderscheiden door burgermeester Welten van Borne. In de Tubantia en BorneBoeit zijn hierover mooie stukken geschreven.

Vervolgens werden er toespraken gehouden door oudgediende Karel Buitinga, oud-voorzitter Rein ten Bruggencate en de huidige voorzitter René Haafkes.

Na al deze hoogtepunten was het tijd voor een ander hoogtepunt; de barbecue. Deze barbecue werd uitstekend verzorgd door Catering Tuindorp.

Tot laat in de avond werd er nagepraat in de gezellige Kapberg-sfeer.

Klik hier voor alle foto’s